+36 62 202 316

sales @ waccapp.com

Web Access Contact Center Application

A WaccApp egy platform független web alapú contact center alkalmazás. Ergonomikus kezelőfelülettel, rendszer-integrációval, felügyeleti rendszerrel segíti egy call center minden napi munkáját.

Felhasználási területek

Kimenő kampány

    • Telemarketing, telefonos értékesítés

    • Telefonos közvélemény kutatás

    • Adatbázis építés

    • Kintlévőség kezelés

    • Ügyfél elégedettség mérés

Bejövő kampány

    • Telefonos ügyfélszolgálat

    • Tudakozó

    • Segélyszolgálat

    • Rendelés felvétel

    • Információs vonal

Támogatott telemarketing funkciók

    • Manuális, prediktív, power tárcsázó

    • Visszahívások automatikus kezelése

    • Scriptek, kérdőívek kezelése

    • Valós idejű statisztikák

    • Megrendelő felület

    • Hangrögzítés

    • Megrendelő adatbázisok kezelése, adatok exportálása

Támogatott ügyfélszolgálati funkciók

    • IVR hangmenü

    • Tárcsázási időszakok kezelése

    • Üzenetrögzítő

    • Hangrögzítés

    • Hívás átkapcsolása, konferencia beszélgetés

    • Automatikus (ACD) és tudás alapú (SBR) híváselosztás

    • Visszahívások kezelése

Számos call center alkalmazás érhető el az Interneten. Amiben mi különbözünk az-az, hogy mindig próbálunk az ügyfél igényeihez igazodni, az egyedi kéréseket, kívánságokat kielégíteni. Ennek köszönhetően egy olyan megoldást kínálunk mely tetszőlegesen testreszabható, illeszthető meglévő rendszereihez.

Amennyiben Ön még csak most ismerkedik a call centerek funkcióval, lehetőségeivel, kérje szakértőnk segítségét, hogy alaposabban megismerje alkalmazásunkat. Egyeztessen időpontot kollégánkkal, mikor is személyesen mutatjuk meg Önnek alkalmazásunk hatékony működését, válaszolunk kérdéseire!